• Dear forum reader,

    To actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, you need a game account and to REGISTER HERE!

Deutschsprachige Gilde gesucht

DeletedUser2510

Guest
Das ich leider der englischen Sprache nicht sooo mächtig bin, schreibe ich lieber in Deutsch..

Auch wenn ich erst angefangen habe auf dem BETA Server und deshalb noch klein bin, gibt es eine Möglichkeit, trotzdem in eine größere Gilde zu kommen ( ab ca. 18-19 Mitgliedern). Wäre schön.

Lg Katerkarlo61
 

Deleted User - 86059

Guest
Translation =
Unfortunately I am not sooo powerful in the English language, I prefer to write in German.

Even though I only started on the BETA server and therefore I am still small, there is still a possibility to get into a larger guild (from 18-19 members). Would be nice.

Lg Katerkarlo61

English only in the forum please ;)
 

DeletedUser2480

Guest
Did you find a Fellowship that you like? If not contact me in game and I will see what I can do to help. You can send me the message in German if you desire, I can use Google Translate to read it.

Gerrick Clawing, Ambassador for the Edoras Merchant Guild
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hast du eine Gemeinschaft gefunden, die dir gefällt? Wenn nicht kontaktieren Sie mich im Spiel und ich werde sehen, was ich tun kann, um zu helfen. Sie können mir die Nachricht auf Deutsch senden, wenn Sie es wünschen, ich kann Google Übersetzer verwenden, um es zu lesen.

Danke,
Gerrick Clawing, Botschafter der Edoras Merchant Guild
 

DeletedUser3015

Guest
:) hallo
du kannst wenn du möchtest sofort bei uns mitmachen wir sind noch am anfang und müssen genau wie du noch gross werden
wir freuen uns auf dich
LG magi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello
you can join us right away if you want to, we are just getting started and just as much as you need to grow up
We look forward to you
LG magi
 

DeletedUser2422

Guest
hallo katerkarlo61,
wir waren mit den vielen gilden sehr unzufrieden und haben jetzt eine neue gilde gegründet. wenn du ein aktiver spieler bist kannst du mit uns wachsen und die gilde nach vorne bringen. falls interesse besteht einfach bei mir melden.
lg molly-mogli / German active players


hello katerkarlo61,
We were very dissatisfied with the many Fellowships and have now founded a new Fellowships. if you're an active player you can grow with us and bring the Fellowships forward. if there is interest simply contact me.
best regards
molly-mogli / German active players
 
Top