• Dear forum reader,

    To actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, you need a game account and to REGISTER HERE!

Recent content by pater stafiel

  1. dutch speeking

    hello, we are a new Dutch speeking BS, looking for new players contact us.
  2. nederlandstalige leden gezogd

    Dear Elves and Humans, we want to establish a new BS with Dutch-speaking players candidates can report to me.
  3. nederlandstalige leden gezogd

    beste Elfen en Mensen, wij willen een nieuwe BS oprichten met Nederlandstalige spelers kandidaten kunnen zich bij mij melden.
  4. Answered summer event

    hi, I cant remember where I can find the Vision Vapor . can sombody help me, please?
  5. Duplicate Notifications

    once again we can not read the notifications apparently, the 2nd part of the mascarade runs good at this moment in the rl.
  6. Duplicate fellowship stream errors

    your answer completes our vision, thanks
  7. Duplicate fellowship stream errors

    one of our players dropt already 70.000 steel but the bar stays empty while his name shows his donation
  8. Duplicate fellowship stream errors

    when I want to donate steel I recieve a stream error: could not process request, over and over again
  9. Not a Bug fellowship adventures asking for diamonds every time

    I have a Breadbadge but I can not use it, I always have to pay Diamants we hae the same problem wit our carpenter badge how can it be solved? gr Pater Stafiel
  10. Nederlandstalige spelers gezocht

    Hoi beste bezoeker als Magiër van de BS: "The Easy Riders" ben ik (zijn wij) op zoek naar nieuwe leden die zich willen houden aan enkele kleine regeltjes binnen de BS, nl; 1 minimaal 3x per week burenhulp, liefst elke dag natuurlijk. 2 eerlijke handel. 3 aktief mee doen aan het tournament. 4...
  11. Nederlandstalige spelers gezocht

    Hoi beste bezoeker als Magiër van de BS: "The Easy Riders" ben ik (zijn wij) op zoek naar nieuwe leden die zich willen houden aan enkele kleine regeltjes binnen de BS, nl; 1 minimaal 3x per week burenhulp, liefst elke dag natuurlijk. 2 eerlijke handel. 3 aktief mee doen aan het tournament. 4...
  12. Nieuwe Leden - New Members

    wij zijn op zoek naar nieuwe leden, Nederlandstalige leden, voor de BS: The Easy Riders Nederlanders, Belgen, Vlamingen of eender welk gebied over de ganse wereld waar Nederlands wordt gesproken zijn van harte welkom stuur een mailtje naar diara6 of pater stafiel we zien jullie graag tegemoet
Top