• Dear forum reader,

    To actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, you need a game account and to REGISTER HERE!

Recent content by meadle

  1. meadle

    Discussion Tournament Changes (post-release)

    depuis le début j'ai lu les articles, je peux comprendre la raison de ce changement, mais maintenant si vous avez donné la possibilité à des joueurs avec des extensions payantes ou des quêtes de bâtiments de faire des scores importants sur des tournois ce n'est pas leur fait et je comprends très...
  2. meadle

    Discussion Tournament Changes (post-release)

    J'aime le croire mais j'ai validé depuis le début toute la technologie, et malgré tout je me retrouve avec des tournois beaucoup plus difficiles, si ce que tu dis est vrai je ne le comprends pas.
  3. meadle

    Discussion Tournament Changes (post-release)

    I am in the same case and I confirm that for brotherhoods like ours it comes back to deflect our players from the tournaments
  4. meadle

    Discussion Tournament Changes (post-release)

    I signed up just to give my opinion the random troop why not The extra safes are good for the rest I agree with the majority. I am archmage of two small brotherhood on the other world from time to time to get my players to make the tournaments I make big score to offer the plan to all my...
Top